3/4/13

Skrapowisko 2013

Kiedy minęła cała sobota? Tego nie jestem pewna, za to wiem GDZIE minęła. Na Skrapowisku w Łodzi!
That was very full Saturday! I was in Łódź (Poland) on scrap event called Skrapowisko!


Na moim małym stoisku można było pooglądać wszystkie wzory 3rd Eye (stemple lub odbitki), ewentualnie postemplować, zadawać pytania itd. (kupować też;)
On my 3rd Eye little booth I had all 3rd Eye designs (stamps or stamped pics), eventually everybody could stamp, ask about 3rd Eye and buy stamps ;) etc.












Wśród wielu fantastycznych osób spotkałam JaMajkę, czyli członkinię DT 3rd Eye :D
Among the many fantastic people I met JaMajka which is a member of 3rd Eye DT (but I think everyone know that;)




















Miałam też przyjemność wpisać się do Skrapowiskowego journala Immacoli. Ze stemplem! Jakżeby inaczej ;)
(Na zdjęciu obok journal Bei)
I had pleasure to do my entry in Immacola's journal for that event. Of course that I stamped something! (and draw a little)
(on the left You can see alike journal of Bea)

*
Dziękuję organizatorkom i wszystkim, którzy odwiedzili stoisko 3rd Eye! Dziękuję też sklepikowi Na Strychu (który zabrał mnie do Łodzi) oraz JaMajce i Immacoli, które użyczyły swoich zdjęć do powyższej relacji :)
Do zobaczenia!
...a następny raz już 27. kwietnia w Krakowie. Wkrótce podam więcej informacji. ;)
I want to thanks so much for Organizators and all those who visited me at 3rd Eye booth! Thanks so much for online store Na Strychu (which took me to Łódź) and JaMajka and Immacola who lent their photos to the above relation :)
See You!
Next event will be 27th April in Cracow! More informations soon;)

9 comments:

  1. O nieee, Babeczki ale Wam zazdroszczę :) Musiało być kapitalnie!! Dryszka i Jamajka razem- to musialo byc kapitalne spotkanie :)

    ReplyDelete
  2. Oj było było :) Nawet nie dałam Dryszce spokojnie zjeść, bo ciągle za nią latałam hihihi :) Dopiszę tylko do Dryszkowej wspaniałej relacji, że wszystkie stemple razem wzięte naprawdę robią wrażenie, ręce się trzęsą i nie wiadomo, do czego najpierw się przykleić :D Samo Skrapowisko wspaniała sprawa, dziękujemy Organizatorkom :) <3

    ReplyDelete
  3. Taak, też miałam problem z wyborem stempli, robią wrażenie!! Jeszcze raz dziękuję za nagrodę, mam nadzieję, że uda mi się ja dobrze wykorzystać :-*

    ReplyDelete
  4. Oh, you table with your stamps just so coooooool!

    ReplyDelete
  5. ohhh.... looks like a fantastic time!!
    And love your small paperbags!!

    ReplyDelete
  6. Stemplowe szaleństwo;) Eh, żałuję, że mnie nie było - czemu ta Łódź tak daleko?;)

    ReplyDelete
  7. Fajnie, że byłaś!
    A zeszycik ze zdjęcia jest mój :) Paulina podobny zrobiła, ale bardziej czerwony :)

    ReplyDelete
  8. Looks like a successful event! And look at them: all those awesome stamps!!!!

    Hugs,
    die amelie x

    ReplyDelete